Management intercultural
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Forumul cursului de Management intercultural
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 O experienta inedita:D

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
laricea




Mesaje : 1
Data de înscriere : 03/03/2009

O experienta inedita:D Empty
MesajSubiect: O experienta inedita:D   O experienta inedita:D Icon_minitimeJoi Apr 09, 2009 8:41 am

Salutare tuturor! Ma numesc Roman Laricea Ioana si sunt la grupa 1755 si as vrea sa va relatez o intamplare amuzanta si interesanta in acelasi timp.
Vara trecuta am participat la o scoala de vara la Universitatea Romano-Americana (unde mai sunt si studenta Razz), scoala de vara ce a avut ca tema diferentele dintre mediul de afaceri european si cel american. Studentii care au participat la aceasta activitate au fost in proportie de 60% americani si 40% romani, iar profesorii au fost jumate din Romania si jumate din SUA.
Programul a fost incarcat, una dintre activitati fiind vizitarea capitalei, de fapt a principalelor obiective turistice. Totul a fost foarte frumos, americanii fiind impresionati de Bucuresti, insa la un moment dat am fost pusa intr-o situatie foarte stanjenitoare deoarece colegii mei din SUA au observat catei pe strada fara stapan. Astfel, am fost intrebata cu mare curiozitate ai cui sunt acei catei dragalasi? Iar eu chiar nu stiam ce sa zic, deoarece daca ziceam ca sunt ai nimanui ei nu au fi inteles, avand in vedere legislatia americana foarte stricta in vedere protejarii animalelor.
Asadar i-am raspuns ca sunt ai nostrii tuturor:D si ca, comunitatea ii creste si le da de mancare fara ca animalul sa fie al unei anumite persoane. Totul s-a legat deoarece ei au observat acele cipuri galbene de pe urechile patrupedelor si "minciuna" mea a devenit plauzibila.