Management intercultural
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Forumul cursului de Management intercultural
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Experienta Erasmus in Germania

In jos 
AutorMesaj
Smaranda Munteanu




Mesaje : 2
Data de înscriere : 22/02/2010

Experienta Erasmus in Germania Empty
MesajSubiect: Experienta Erasmus in Germania   Experienta Erasmus in Germania Icon_minitimeVin Mar 05, 2010 1:01 pm

Buna ziua,

Ma numesc Smaranda Munteanu si sunt studenta in ultimul semestru la facultatea de Marketing. As vrea sa va impartasesc experienta culturala de care am parte timp de un an in Germania, prin intermediul programului Erasmus. Astfel am studiat in anul II la facultatea Fachhochschule Gelsenkirchen. In relatarea mea ma voi axa mai mult pe aspectele academice ale schimbului intercultural, desi nu pot nega aspectele de entertainment ale experientei Erasmus, acel bine cunoscut „spirit Erasmus“. Decizia de a pleca a fost fundamentata de necesitatea de a imi imbunatati nivelul limbii germane si de castiga un plus pentru CV-ul meu. La final mi-am dat seama ca aceste doua elemente nu au reprezentat nici 15 % din ceea ce am avut parte acolo.