Management intercultural
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Forumul cursului de Management intercultural
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 schimb intercultural

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Alexandru Rada




Mesaje : 2
Data de înscriere : 14/04/2009

schimb intercultural Empty
MesajSubiect: schimb intercultural   schimb intercultural Icon_minitimeMar Apr 14, 2009 5:59 pm

Buna ziua, ma numesc Alexandru Rada si sunt student in seria C, grupa 1755 anul 3 Marketing. Doresc sa adaug prima experienta obtinuta intr-un schimb intercultural cu studenti din alte tari: bulgaria, italia, cehia, portugalia si polonia care au venit la noi in tara printr-o asociatie in care sunt membru.

In total 25 de persoane straine (cate 5 din fiecare tara) au avut ocazia de a veni in Romania timp de 7 zile intr-un schimb cu tema "Egalitatea tinerilor indiferent de tara". Pentru ca faceam parte dintre cei din tara gazda aveam obligatia de a sta cu ei si sa le prezentam tot ce ni se pare interesant despre tara noastra, despre cultura, despre sistemul de invatamant, despre obiceiuri, traditii dar si elemente politice. Limba oficiala vorbita in acest schimb era engleza dar in afara de italieni, portughezi, ceilalti nu era decat 1 sau maxim 2 vorbitori, asa ca noi le spuneam lor in engleza, iar ei la randul lor trebuiau sa le traduca colegilor in limba materna.

Au fost impresionati de tara noastra, desi au recunoscut ca au avut o strangere de inima cand au ales sa vina in Romania. Dupa cunostintele lor tara noastra era una foarte inapoiata. Au ramas uimiti cand au vazut ce hoteluri avem (au fost cazati la Rin Grand Hotel), mall-uri si hypermarketuri, precum si masinile care erau seara prin oras.