Management intercultural
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Forumul cursului de Management intercultural
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 intalnire de afaceri cu un evreu

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Alexandru Rada




Mesaje : 2
Data de înscriere : 14/04/2009

intalnire de afaceri cu un evreu Empty
MesajSubiect: intalnire de afaceri cu un evreu   intalnire de afaceri cu un evreu Icon_minitimeMar Apr 14, 2009 6:20 pm

Buna ziua,

Ma numesc Alexandru Rada si sunt student la Marketing, anul III, grupa 1755, seria C. Vreau sa relatez o intalnire cu Shai Cohen, evreu din Israel care a venit in Romania pentru a gasi parteneri locali pentru afacerea lui. Eu am o firma prin care ofer servicii de promovare pe internet, printre care si solutii de email marketing. Dansul este directorul de la Inwise, care ofera solutia software pentru servicii de email marketing, asa ca m-a contactat cu cateva zile inainte pentru a stabili o intalnire la hotelul Tulip din Piata Muncii, unde a fost cazat.

Desi a fost o intalnire de doar jumatate de ora a fost destul pentru a mi se confirma faptul ca evreii stiu sa faca afaceri. Limba vorbita a fost bineinteles engleza pe care Shai o vorbea aproape perfect. M-a convins ca programul pe care l-a dezvoltat in compania lui este unul foarte bine realizat, cu o gramada de optiuni pentru utilizatorul final. Am negociat si din punct de vedere financiar si s-a aratat foarte dispus sa lase de la el atat cat considera ca si eu sunt dispus sa ma implic ori in traducerea in limba romana a programului, ori in alte servicii auxiliare.

Foarte bine pus la punct si cu cunostinte temeinice in domeniu, Shai s-a aratat incantat de intalnirea pe care a avut-o cu mine si dupa o saptamana am fost amandoi de acord sa incheiem un contract. Deocamdata suntem la inceputul lansarii serviciului dar cu siguranta va decurge bine.
Sus In jos
Admin
Admin



Mesaje : 32